مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-04سياسي

مهمانی ناسا برای دیدن مونتاژ اولین ماه نورد رباتیک


ناسا مجموعه ای از گفتگوهای اینترنتی و مهمانی ها را برگزار می کند تا عموم مردم بتوانند مراحل مونتاژ اولین ماه نورد رباتیک این آژانس فضایی را ببینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ناسا، عموم مردم اکنون یک جایگاه در ردیف جلو برای دیدن شکل گیری اولین ماه نورد رباتیک ناسا در مرکز فضایی جانسون این آژانس در هیوستون دارند.

اعضای پروژه وایپر (VIPER) و دفتر ارتباطات مرکز تحقیقات ایمز ناسا در سیلیکون ولی کالیفرنیا، میزبان مهمانی های تماشایی خواهند بود و به پرسش های مردم درباره این ماموریت به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی پاسخ خواهند داد.

این گفتگوهای اینترنتی و مهمانی های ساعتی که با مونتاژ و آزمایش ماه نورد همراه هستند، تقریبا یک بار در ماه از نوامبر 2023 تا ژانویه 2024 انجام می شوند.

ماه نورد وایپر در اواخر سال 2024، مأموریتی را به مقصد قطب جنوب قمری آغاز خواهد کرد تا به مناطقی که همیشه سایه دار هستند، برود و رازهای آب ماه را کشف کند.

دنیل اندروز (Daniel Andrews) مدیر پروژه وایپر گفت: ما واقعا از اینکه مردم می بینند سخت افزارهای ماه نورد وایپر در کنار هم قرار می گیرند، هیجان زده هستیم.

همه برنامه ریزی ها و ایده های ما اکنون به ساخت ماه نوردی ختم می شوند که اولین نمونه در نوع خود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمانی ناسا برای دیدن مونتاژ اولین ماه نورد رباتیک

مهمانی ناسا برای دیدن مونتاژ اولین ماه نورد رباتیک