مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-05اقتصادي

ردیف بودجه مستقلی برای گردشگری کرمان وجود ندارد / گلایه از بانکها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سعید شاهرخی در نشست هم اندیشی با سرمایه گذاران حوزه گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه گردشگری باید به عنوان مکمل اقتصادی پذیرش شود اظهار کرد: - سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه ردیف بودجه مستقلی برای گردشگری استان کرمان وجود ندارد، گفت: سرمایه گذاران بخش گردشگری نیاز به حمایت دارند و آینده گردشگری استان در دستان آن هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سعید شاهرخی در نشست هم اندیشی با سرمایه گذاران حوزه گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه گردشگری باید به عنوان مکمل اقتصادی پذیرش شود اظهار کرد: سرمایه گذاری سبز در گردشگری گامی مثبت برای گردشگری پایدار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی توسعه گردشگری استان کرمان را منوط به همکاری و تعامل همه دستگاه های مرتبط با گردشگری دانست و بیان کرد: حوزه گردشگری کارکرد همه جانبه دارد و اگر این صنعت رونق پیدا کند، شادی و نشاط در جامعه خواهیم داشت.

شاهرخی با بیان اینکه بانک های استان عملکرد خوبی در زمینه همکاری با سرمایه گذاران حوزه گردشگری ندارند ولی عملکرد صندوق توسعه تعاون قابل تقدیر است گفت: امسال حدود 1500 میلیارد تومان درخواست تسهیلات داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردیف بودجه مستقلی برای گردشگری کرمان وجود ندارد / گلایه از بانکها

ردیف بودجه مستقلی برای گردشگری کرمان وجود ندارد / گلایه از بانکها