مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-16اقتصادي

هزینه برندسازی تعاونی ها بصورت بلاعوض پرداخت می شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: برای توانمندسازی تعاونی ها و حمایت از فعالیت شرکت های تعاونی و متقاضیانی که قصد راه اندازی کسب و کار بصورت تعاونی دارند، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: برای توانمندسازی تعاونی ها و حمایت از فعالیت شرکت های تعاونی و متقاضیانی که قصد راه اندازی کسب و کار بصورت تعاونی دارند، هزینه برندسازی تعاونی ها بصورت مشوق و بلاعوض پرداخت می شود.

خلیل احمد سلامی در گفت وگو با ایسنا- اظهار کرد: برندسازی یکی از ضروریات فعالیت های اقتصادی است که باید تعاونی های استان برای معرفی محصولات خود و همچنین شناخته شدن بیشتر تولیدات خود مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حمایت از کسب و کارهای تعاونی و ترغیب افراد به فعالیت های گروهی و کار تیمی، طرح های مختلفی را برنامه ریزی کرده و اجرا می کند که پرداخت بلاعوض هزینه برندسازی شرکت های تعاونی، از آن جمله است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: مدیران شرکت های تعاونی می توانند با ارائه مدارک ومستندات مربوط به اخذ برند و ثبت علائم تجاری به اداره ترویج تعاونی های اداره کل از این حمایت بلاعوض برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه برندسازی تعاونی ها بصورت بلاعوض پرداخت می شود

هزینه برندسازی تعاونی ها بصورت بلاعوض پرداخت می شود