مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-09اقتصادي

سرمایه گذاری مناسب در حوزه معدن پشتوانه ای قوی برای آینده کشور است


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران را شرکتی موفق در حوزه معدن دانست و گفت: این شرکت می تواند شرکتی پیشرو و شتاب دهنده در حوزه معدنی باشد.

- ایسنا/یزد معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران را شرکتی موفق در حوزه معدن دانست و گفت: این شرکت می تواند شرکتی پیشرو و شتاب دهنده در حوزه معدنی باشد.

علیرضا عسگریان روز گذشته به همراه حجت کاظمی مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_بافق، گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران یکی از بزرگترین شرکت های معدنی کشور محسوب می شود که همواره نیازمند برنامه ریزی های دقیق و مدون، مدیریتی کارآمد و پیشران و همکاری و هماهنگی بین تمامی بخش های مجموعه است.

وی با تاکید بر اینکه در شرکت ها، تنها مدیرعامل مسوول پیشبرد اهداف نیست افزود: تمامی نیروها در پیشرفت و توسعه شرکت خود نقش دارند.

عسگریان با بیان این که شرکت سنگ آهن از معدود شرکت های بین نسلی است، اظهار کرد: با شفاف سازی طرح ها و نظارت بر فعالیت های اجرایی در آن ها باید از سرمایه ها حفاظت کنیم.

وی به موضوع سرمایه گذاری نیز اشاره ای کرد و گفت: برای توسعه و رسیدن به یک آینده روشن، نیازمند سرمایه گذاری های قوی در حوزه معدن هستیم که امیدواریم این سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری مناسب در حوزه معدن پشتوانه ای قوی برای آینده کشور است

سرمایه گذاری مناسب در حوزه معدن پشتوانه ای قوی برای آینده کشور است