مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 06:452023-11-13فرهنگي

راهبردهای تحول آفرین با تربیت هنرمندان متعهد


از مهم ترین رویکردهای حوزه هنری، رویکرد مسئله محوری است که دغدغه ها گلستان را به زبان هنر برای مردم و مسئولان بیان می کند، - گلستان- پریسا مسعودی: اغلب بر این باور هستیم که رشد و توسعه جامعه ای در گرو رشد حوزه سخت افزاری و دیگر حوزه ها است اما توسعه یک استان را نمی توان بدون در نظر گرفتن نقش فرهنگی آن بررسی کرد و حتی می توان گفت حوزه های دیگر در تعامل با حوزه فرهنگ، سامان بهتری خواهند یافت.

براین اساس درک قابلیت های اثرگذاری حوزه فرهنگ بر محورهای توسعه استان گلستان که پایتخت اقوام و مهد فرهنگ است، ضرورت دارد.

حال باید پرسید وضعیت فرهنگی و هنری استان گلستان چگونه است؟ دارای چه نقاط قوت، ضعف، فرصت و ظرفیتی است؟ و چه رویکردی دارد؟ در این خصوص خبرگزاری فارس، گفتگویی را با سید حسام بنی فاطمه ، رییس حوزه هنری گلستان ترتیب داده که در ادامه خواهد آمد.

*فعالیت ها حوزه هنری براساس چه رویکردهایی است؟ حوزه هنری انقلاب اسلامی سه  وظیفه اساسی دارد و این سه در تربیت هنرمند متعهد برای انقلاب اسلامی، تولید هنری در زیست بوم استان با نگاه به مفاهیم فرهنگی انقلابی و همچنین ترویج آثار هنری تعریف می شود.

همچنین گفتمان حوزه هنری در نگاه تحولی با سه رویکرد مساله محوری، مردم گرایی و بوم گرایی تعریف می شود و بر این اساس فعالیت های این حوزه،  ذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبردهای تحول آفرین با تربیت هنرمندان متعهد

راهبردهای تحول آفرین با تربیت هنرمندان متعهد