مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-13بين الملل

شکار نفربر نظامیان صهیونیست با راکت «یاسین105» گردان های قسام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد در پاسخ به جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، - شکار نفربر نظامیان صهیونیست با راکت یاسین105 گردان های قسام گردان های عزالدین قسام اعلام کرد که یک دستگاه نفربر نظامیان رژیم صهیونیستی را با راکت یاسین 105 هدف قرار داده و آن را کاملا به آتش کشیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد در پاسخ به جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، یک دستگاه نفربر نظامیان اشغالگر را در غرب شهر غزه با راکت یاسین 105 هدف قرار داد و این نفربر به صورت کامل در آتش سوخت.

همزمان با حملات مقاومت فلسطین به مواضع صهیونیست ها در داخل غزه و اراضی اشغالی، پایگاه ها و محل استقرار نظامیان متجاوز در شمال فلسطین اشغالی هدف موج حملات گسترده موشکی و راکتی حزب الله لبنان قرار گرفته است.

از سوی دیگر، ارتش رژیم اشغالگر اسراییل مدعی شد که تا کنون 4300 حمله هوایی علیه غزه انجام داده و صد ها سکوی پرتاب موشک و راکت را منهدم کرده و ورودی های 300 تونل متعلق به حماس را منهدم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکار نفربر نظامیان صهیونیست با راکت «یاسین105» گردان های قسام

شکار نفربر نظامیان صهیونیست با راکت «یاسین105» گردان های قسام