مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-19اقتصادي

کلنگ زنی احداث طرح خردایش بوکسیت مندون سرفاریاب چرام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو،آیین کلنگ احداث طرح خردایش بوکسیت مندون سرفاریاب با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، - با حضور مسوولان استان، کلنگ احداث طرح خردایش بوکسیت سرفاریاب چرام به زمین زده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو،آیین کلنگ احداث طرح خردایش بوکسیت مندون سرفاریاب با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرعامل شرکت الومینای ایران، معاون توسعه و بهره برداری معادن شرکت الومینای ایران، سرپرست اداره کل صمت و مقامات استانی و شهرستانی، برگزار شد.

  سید احسان عسکری(معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری) در این مراسم ضمن محکوم کردن و ابراز انزجار از جنایات رژیم جعلی اسراییل جنایتکار و آمریکای شیطان صفت، گفت: کهگیلویه و بویراحمد از بسیاری پتانسیل ها برخوردار است و به همین جهت برنامه های خوبی را هماهنگ و در حال اجرای آنها هستیم.

   عسکری ادامه داد: کارخانه آرد و نشاسته، شهد ناب ، موج های آبی، پتروشیمی گچساران و و.

از طرح های خوبی بود که به بهره برداری رسید.

  امیرتیمور موسویان(سرپرست اداره کل صمت استان) نیز ضمن تشکر از مردم فهیم و شهید پرور شهرستان چرام و حضور مسئولان کشوری و استانی گفت: این طرح با ظرفیت تولید سالیانه 100 هزار تن و پیش بینی سرمایه گذاری 300 میلیارد ریال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی احداث طرح خردایش بوکسیت مندون سرفاریاب چرام

کلنگ زنی احداث طرح خردایش بوکسیت مندون سرفاریاب چرام