مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-11فرهنگي

روایتی از عاشق پیشگی یک پزشک با لبخندها و اشک شوق در گچساران+فیلم


گچساران شهرستان کوچک ولی پرآوزه نفتی اینبار در کنار شهرت آب و آتش خود آوزه اش به دلیل یک مرکز درمان زوج های نابارور با پزشک حاذق مطرح شده است.

- خبرگزاری فارس گچساران- ندا نعمتی- فرزند آوری و جوانی جمعیت در حال حاضر به یکی از مباحث و موضوعات مهم در جامعه ایران اسلامی مطرح است.

در کهگیلویه و بویراحمد استانی که هنوز با فرهنگ طوایفی و عشیره ای حرکت خود را با دنیای امروز هماهنگ کرده داشتن فرزند متعدد از قدیم در خانواده های این استان رایج بوده است.

 نداشتن فرزند در میان خانواده ها به یک دغدغه بزرگ تبدیل شده تا جایی که احتمال برهم خوردن یک زندگی یا فرو ریختن زندگی را رقم میزند.

وقتی تقلای زوج های نابارور را برای داشتن فرزند می بینیم از صمیم قلب برای آنها شادمانی در آغوش کشیدن بچه را آرزو می کنیم.

در حال حاضر با پیشرفت علم و تکنولوژی امکان داشتن بچه برای زوج های نابارور بسیار زیاد شده است.

دولت نیز به طرق مختلف برای کمک به اینگونه زوج ها با کاهش هزینه های سرسام آور درمان با همکاری بیمه ها به میدان آمده تا در راستای جوانی جمعیت و ترویج فرزند متعدد، زوج های خواستار فرزند را به آرزوی خود برساند.

گچساران این شهرستان کوچک ولی پرآوزه نفتی اینبار در کنار شهرت آب و آتش خود آوزه اش به دلیل یک مرکز درمان زوج های نابارور با پزشک حاذق دکتر پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از عاشق پیشگی یک پزشک با لبخندها و اشک شوق در گچساران+فیلم

روایتی از عاشق پیشگی یک پزشک با لبخندها و اشک شوق در گچساران+فیلم