مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-14اجتماعي

اجرای 5 زیرگذر با پیشرفت 85 درصدی در همدان


️مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از اجرای پنج زیرگذر در راه های استان همدان با پیشرفت فیزیکی 85 درصدی خبر داد.

- ایسنا/همدان ️مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از اجرای پنج زیرگذر در راه های استان همدان با پیشرفت فیزیکی 85 درصدی خبر داد.

مهرداد آهکی اظهار کرد: عملیات ساماندهی و منظرآرایی تقاطع غیرهمسطح شهید زارعی واقع در محور همدان- کرمانشاه سه راهی صالح آباد در حال اجراست.

وی افزود: این تقاطع به عنوان یکی از پروژه های مهم و استراتژیک در کریدور غربی کشور محسوب می شود که جداکننده ترافیک استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان است و در مسیر راه کربلا واقع شده که جایگاه این تقاطع را از لحاظ ترافیکی دوچندان می کند.

آهکی تصریح کرد: طرح ساماندهی و منظرآرایی تقاطع غیرهمسطح شهید زارعی با اعتباری افزون بر 120 میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی 65 درصدی در حال نصب فلاورباکس است و تفاهم نامه ای نیز با شهرداری صالح آباد برای حفظ و نگهداری از فضای سبز این تقاطع غیرهمسطح منعقد شده است.

️ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان، وی خاطرنشان کرد: به منظور بهره برداری مطلوب از تقاطع غیرهمسطح شهید زارعی اجرای طرح دوربرگردان نیز در دستور کار این اداره کل قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 5 زیرگذر با پیشرفت 85 درصدی در همدان

اجرای 5 زیرگذر با پیشرفت 85 درصدی در همدان