مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-18ورزشي

سفیران جدید «یاریگران زندگی» معرفی شدند


در نخستین نمایشگاه عمومی «یاریگران زندگی» سید علی صالحی، محمدرضا احمدی، پدرام کریمی و زینب پورابراهیم به عنوان سفیران جدید یاریگران زندگی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، در نخستین نمایشگاه عمومی یاریگران زندگی سید علی صالحی، محمدرضا احمدی، پدرام کریمی و زینب پورابراهیم به عنوان سفیران جدید یاریگران زندگی معرفی شدند.

 در نمایشگاه یاریگران زندگی با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، سید علی صالحی بازیگر، محمدرضا احمدی مجری و گزارشگر ورزشی، پدرام کریمی مجری و فیلم نامه نویس و زینب پورابراهیم مجری تلویزیون به عنوان سفیران جدید یاریگران زندگی معرفی شدند.

  اسکندر دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در جمع هنرمندان و ورزشکاران از مسئولیت جدید برای جامعه ورزش، هنر و اهالی رسانه خبر داد و گفت: بسیاری از ورزشکاران، هنرمندان و اهالی رسانه می توانند به عنوان سفیران زندگی از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری انتخاب و معرفی می شوند که در راستای مسئولیت اجتماعی شان در هرجایی که هستند در راستای بالا بردن توان “نه گفتن” جوانان به اعتیاد، تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان ملل هم از این طرح (سفیران زندگی) حمایت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیران جدید «یاریگران زندگی» معرفی شدند

سفیران جدید «یاریگران زندگی» معرفی شدند