مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 15:202023-10-31بين الملل

اولتیماتوم مسلمانان آمریکا به بایدن: بدون آتش بس در غزه، رأیی در کار نخواهد بود


مسلمانان آمریکا و برخی فعالان حزب دموکرات در نامه ای به بایدن گفتند اگر گام های فوری برای تضمین آتش بس در غزه برندارد، برای بسیج میلیون ها رای دهنده مسلمان و ممانعت از کمک مالی و رای آن ها به وی در انتخابات اقدام خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مسلمانان آمریکایی و برخی فعالان حزب دموکرات می گویند برای بسیج میلیون ها رای دهنده مسلمان ایالات متحده تلاش خواهند کرد تا از کمک های مالی و رای آن ها به انتخاب مجدد بایدن در انتخابات سال 2024 ممانعت کنند، مگر اینکه او گام های فوری برای تضمین آتش بس غزه بردارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، شورای ملی دموکرات مسلمان National Muslim Democratic Council که شامل رهبران حزب دموکرات از ایالت هایی که رقابت انتخاباتی در آن ها شدید است و در نتیجه انتخابات تعیین کننده هستند مثل میشیگان، اوهایو و پنسیلوانیا می شود، از بایدن خواستند از نفوذ خود بر اسراییل استفاده کند و آتش بسی را تا ساعت پنج عصر سه شنبه به وقت منطقه زمانی شرقی (12 و 30 دقیقه بامداد چهارشنبه به وقت تهران) میانجیگری کند.

  رهبران مسلمان در نامه ای سرگشاده تحت عنوان اولتیماتوم آتش بس 2023 متعهد شدند رای دهندگان مسلمان را بسیج کنند تا از تایید، حمایت یا رای به هر نامزدی که از حمله اسراییل به فلسطینیان حمایت می کنند، جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولتیماتوم مسلمانان آمریکا به بایدن: بدون آتش بس در غزه، رأیی در کار نخواهد بود

اولتیماتوم مسلمانان آمریکا به بایدن: بدون آتش بس در غزه، رأیی در کار نخواهد بود