مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-04پزشكي

اجرای طرح «استاد همیار» برای نودانشجویان علوم پزشکی تهران


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه طرح «استاد همیار» برای نو دانشجویان این مرکز آموزشی برگزار می شود، اظهار کرد: - اجرای طرح استاد همیار برای نودانشجویان علوم پزشکی تهران معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه طرح استاد همیار برای نو دانشجویان این مرکز آموزشی برگزار می شود، اظهار کرد: این طرح، سال به سال رشد خواهد کرد و در کنار دانشجویان نورود، سایر دانشجویان نیز تحت پوشش قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهدی ابراهیمی با بیان اینکه طرح استاد همیار برای دانشجویان نوورود دانشگاه علوم پزشکی تهران اجرا می شود، اظهار کرد: جلسه ای درباره اجرای طرح استاد همیار برگزار کردیم.

به دلیل اینکه دانشجویان و اساتید در کنار یکدیگر قرار می گیرند به موارد نیاز دارند و این نکات را در جلسه ای که برگزار کردیم در کانون توجه قرار دادیم و برای آنها ارزش قائل هستیم.

وی ادامه داد: طرح استاد همیار برای دانشجویان نوورود دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود، افزود: این طرح، سال به سال رشد خواهد کرد و در کنار دانشجویان نورود، سایر دانشجویان نیز تحت پوشش قرار می گیرند.

ما در دانشگاه علوم پزشکی تهران تلاش خواهیم کرد که نقاط ضعف طرح استاد همیار را بیابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «استاد همیار» برای نودانشجویان علوم پزشکی تهران

اجرای طرح «استاد همیار» برای نودانشجویان علوم پزشکی تهران