مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 17:452023-11-08اقتصادي

45 درصد مشکلات واحدهای تولیدی ورشکسته مربوط به بانک ها است


معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه با بررسی های صورت گرفته مشخص شد 45 درصد از مشکلات واحدهای تولیدی ورشکسته مربوط به بانک ها است، گفت بر اساس گزارش ها، - معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه با بررسی های صورت گرفته مشخص شد 45 درصد از مشکلات واحدهای تولیدی ورشکسته مربوط به بانک ها است، گفت بر اساس گزارش ها، هم اکنون حدود 600 شرکت ورشکسته هستند که 140 شرکت تحت حمایت و نظارت ادارات ورشکستگی در حال انجام امور خود هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، چهارمین جلسه ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال جاری، امروز چهارشنبه (17 آبان) با حضور حجت الاسلام والمسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه و تعدادی از معاونان قوه قضاییه و روسأی سازمان ها و مراکز تابعه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق در این جلسه بیان کرد: در اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی سال 1392 رهبر انقلاب و قانون نحوه پیگیری تحقق این سیاست ها، امروز چهارمین جلسه در سال جاری است که با عنوان بررسی چالش های حقوقی ورشکستگی واحدهای تولیدی و احیای این واحدها برگزار می شود.

وی با بیان ابراز تأسف از وضعیت پیش آمده در غزه گفت: وضعیت کنونی غزه مصداق بارز ناامنی منطقه ای است که باعث شرمساری انسان و مصداق بارز نسل کشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 درصد مشکلات واحدهای تولیدی ورشکسته مربوط به بانک ها است

45 درصد مشکلات واحدهای تولیدی ورشکسته مربوط به بانک ها است