مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-06بين الملل

پاپ از سخنرانی برای خاخام های اروپایی تن زد


پاپ فرانسیس همزمان با ادامه حملات سهمگین رژیم صهیونیستی علیه غزه و کشتار فلسطینیان صبح امروز (دوشنبه) در کاخ واتیکان با جمعی از خاخام های یهودی دیدار کرد اما با اعلام اینکه کسالت دارد و وضعیت جسمانی اش مساعد نیست از قرائت متن سخنرانی خود خودداری کرد.

- پاپ فرانسیس همزمان با ادامه حملات سهمگین رژیم صهیونیستی علیه غزه و کشتار فلسطینیان صبح امروز (دوشنبه) در کاخ واتیکان با جمعی از خاخام های یهودی دیدار کرد اما با اعلام اینکه کسالت دارد و وضعیت جسمانی اش مساعد نیست از قرائت متن سخنرانی خود خودداری کرد.

پاپ فرانسیس در دیدار با خاخام های یهودی در واتیکان به ذکر این مطلب که حالش خوب نیست از قرائت متن سخنرانی خود برای آنها امتناع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پاپ فرانسیس همزمان با ادامه حملات سهمگین رژیم صهیونیستی علیه غزه و کشتار فلسطینیان صبح امروز (دوشنبه) در کاخ واتیکان با جمعی از خاخام های یهودی دیدار کرد اما با اعلام اینکه کسالت دارد و وضعیت جسمانی اش مساعد نیست از قرائت متن سخنرانی خود خودداری کرد.

بنابر گزارش آسوشیتدپرس، پاپ فرانسیس حین دیدار با خاخام ها گفت که از میزبانی آنها بسیار خوشحال است اما گفت که حالم خوب نیست، بنابراین ترجیح می دهم سخنرانی را نخوانم و متن آن را به شما بدهم، تا بتوانید با خودتان ببرید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاپ از سخنرانی برای خاخام های اروپایی تن زد

پاپ از سخنرانی برای خاخام های اروپایی تن زد