مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:402023-10-30سياسي

داستان های پنهان سیاست اشتون


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از انتشارات ایران، «خاطرات خانم اشتون» تازه ترین کتابی ست که انتشارات موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران آن را به تازگی منتشر کرده است.

- کتاب خاطرات خانم اشتون روایت هایی خواندنی از داستان های پنهان دیپلماسی و دوره فعالیت کاترین اشتون توسط انتشارات ایران منتشر شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از انتشارات ایران، خاطرات خانم اشتون تازه ترین کتابی ست که انتشارات موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران آن را به تازگی منتشر کرده است.

این کتاب که خاطرات خودنوشت کاترین اشتون، سیاست مدار و دیپلمات انگلیسی است از جمله کتاب های مهم در حوزه دیپلماسی ست که نگاه های بسیاری را در جهان به خود معطوف کرد.

کاترین مارگارت اشتون در 20 مارس 1956 در لانکشر بریتانیا به دنیا آمد و بین سال های 2009 تا 2014 نماینده اتحادیه اروپا در سیاست خارجی بود.

اشتون همچنین عضو حزب کارگر بریتانیاست و سال 1999 لقب بارونس را از ملکه بریتانیا دریافت کرد.

او در این کتاب، خاطرات خود را از دوران فعالیت حرفه ای اش در عرصه سیاست خارجی پیش روی مخاطب می گذارد و او را به پشت صحنه چالش های سرنوشت ساز در لیبی و مذاکره با ایران و بحث های مربوط به جنگ روسیه و اکراین می برد تا به زعم خود نشان بدهد که دیپلماسی موردنظر آن ها چگونه کار می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان های پنهان سیاست اشتون

داستان های پنهان سیاست اشتون