مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-20سياسي

تجلیل از پرستاران در جزیره هرمز


در مراسمی از پرستاران درمانگاه هرمز به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) تجلیل و قدردانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام جعفر رستا خیز امام جمعه جزیره هرمز امروز با حضور در مرکز بهداشت و درمانگاه جزیره هرمز ضمن تبریک روز پرستار گفت: روز پرستار، فرصت مغتنمی برای تکریم و تجلیل از تلاش های مجاهدت گونه مدافعان سلامت و تقدیر از خدمات ارزنده و شبانه روزی فعالان عرصه سلامت که همواره با از خودگذشتگی، سلامتی را به مردم ارزانی داشته اند و به امر ارتقای سلامت و بهداشت در جامعه اهتمام می ورزند.

امام جمعه هرمز بیان کرد: اگر نگاهی به زندگی این بانوی بزرگ اسلام شود، ایشان از دوران جوانی تا وقایع سختی که در کربلا و پس از آن رخ داد همیشه مانند پرستار از خانواده خود مراقبت کردند و نامگذاری این روز به نام پرستار ارزش نهادن به جایگاه پرستاران در جامعه است.

وی پرستاری را شغلی پر استرس و پر مشغله ای دانست که در مراقبت از بیماران با انواع بیماری ها مواجه می شوند و افزود: این حرفه صبر و تحمل بسیاری را می طلبد تا بتواند انتظارات بیماران را برآورده کنند.

سرهنگ حجت الله سالاری فرمانده سپاه سید الشهداء هرمز  نیز در این مراسم با تبریک روز پرستار و میلاد حضرت زینب کبری(س) افزود: روز پرستار، روز توجه به خدمات گران بها و ارزشمند این قشر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از پرستاران در جزیره هرمز

تجلیل از پرستاران در جزیره هرمز