مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-15دانش

90 درصد دانشجویان دوره دکتری حوادث و بلایا گرنت داخلی و بین المللی دارند


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: ایران پرمخاطره ترین کشور دنیا است و 90 درصد دانشجویان دوره دکترای گروه حوادث و بلایا گرنت داخلی و بین المللی دارند و در بازوی فکری نهادهای متولی هستند.

- معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: ایران پرمخاطره ترین کشور دنیا است و 90 درصد دانشجویان دوره دکترای گروه حوادث و بلایا گرنت داخلی و بین المللی دارند و در بازوی فکری نهادهای متولی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا خانکه در مراسم رویداد علمی کافه کتاب با بیان اینکه انتشارات و کتابخانه قلب معاونت تحقیقات و دانشگاه است، اظهار کرد: کتابخانه مرکزی یک کتابخانه فاخر و تخصصی در حوزه توانبخشی و سلامت اجتماعی است.

کتابخانه مرکزی یک بانک غنی علمی است و لازم است اساتید و دانشجویان مراجعه بیشتری به اینجا داشته باشند و نیازمند یک تغییر پارادیم در این مساله هستیم.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تصریح کرد: کافه کتاب رویداد خوبی است و لازم است برای رویدادهای علمی خارج از چارچوب برنامه ریزی کنیم و در این رویدادها حرف ها و یافته های علمی جدید مطرح شود.

مسابقات علمی دانشجویان و اساتید را طراحی کرده ایم و به زودی راه اندازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد دانشجویان دوره دکتری حوادث و بلایا گرنت داخلی و بین المللی دارند

90 درصد دانشجویان دوره دکتری حوادث و بلایا گرنت داخلی و بین المللی دارند