مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 18:502023-11-07سياسي

تاکید دادستان کل کشور بر مبارزه با تحریم های آمریکا


دادستان کل کشور در دیدار با دادستان فدراسیون روسیه بر استفاده دو کشور از جایگاه حقوقی و حقیقی در مبارزه با تحریم های آمریکا تاکید کرد.

- دادستان کل کشور در دیدار با دادستان فدراسیون روسیه بر استفاده دو کشور از جایگاه حقوقی و حقیقی در مبارزه با تحریم های آمریکا تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، در جریان سفر حجت الاسلام و المسلمین موحدی به کشور چین، دادستان کل جمهوری اسلامی ایران با ایگور کراسنوف دادستان کل فدراسیون روسیه دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین موحدی با اشاره به پیوندهای عمیق میان دو کشور و جایگاه روسیه در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران از همکاری کشور روسیه در امور قضایی قدردانی کرد.

وی اشاره به برگزاری دومین نشست کارگروه مشترک مبارزه با جرم و جنایت در تهران، بر تشکیل نشست سوم تاکید کرده و گفت: دستاوردهای چنین نشست هایی کمک به توسعه همکاری ها در آینده در سطح منطقه و بین الملل خواهد بود.

تاکید بر همکاری ها به منظور حفاظت از دریای خزر موحدی ادامه داد: تعمیق همکاری ها در حفاظت از محیط زیست دریای خزر یکی از موضوعاتی است که با کمک یکدیگر موجب ایجاد محیطی امن برای ساکنین حاشیه ای دریای خزر و همچنین موجودات زنده این دریا فراهم می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید دادستان کل کشور بر مبارزه با تحریم های آمریکا

تاکید دادستان کل کشور بر مبارزه با تحریم های آمریکا