مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:402023-10-25اقتصادي

احیای واحدهای راکد دامداری در همدان


مدیر امور دام جهاد کشاورزی استان همدان از احیای واحدهای راکد دامداری استان خبر داد و گفت: 70 درصد واحدهای راکد حوزه امور دام از نبود نقدینگی رنج می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عادل بصیری محمدپور  صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حوزه امور دام اقداماتی در راستای افزایش تولید صورت گرفته است اظهار کرد: اهم این اقدامات به منظور احیا و ارتقاء بخشی به واحدهای راکد و نیمه راکد است.

وی افزود: در این بخش مشکلات و موانع واحدهای راکد را پیگیری می کنیم و احیای واحدهای نیمه فعال در گام نخست و در گام دوم واحدهای راکد در دستور کار است اگرچه 70 درصد واحدهای راکد حوزه امور دام از نبود نقدینگی رنج می برند.

مدیر امور دام جهاد کشاورزی استان همدان در ادامه یادآور شد: پروژه های افزایش تولید، کاهش تلفات و بهینه سازی واحدهای دامداری نیز با قید اولویت در استان در حال اجراست.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بلوک کامل خوراک دام سبک بر پایه پسماند در قالب جدید در اختیار دامداران قرار گرفته است اضافه کرد: این خوراک در راستای تامین نیاز دام و افزایش تولید به دامداران به طور یارانه ای اختصاص پیدا می کند.

بصیری محمدپوربا بیان اینکه 71 تن و 250 کیلوگرم میزانی خوراک کاملی است که باید در استان توزیع شود خاطرنشان کرد: تاکنون نیمی از این می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای واحدهای راکد دامداری در همدان

احیای واحدهای راکد دامداری در همدان