مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-01فرهنگي

سعید ذهنی: مدیران هنری فقط لبخندهای قشنگ می زنند/ برگزاری دومین کنسرت موسیقی تئاتر


رییس انجمن موسیقی تئاتر با اعلام برپایی دومین کنسرت موسیقی تئاتر از بی توجهی به این شاخه هنری ابراز تاسف کرد و گفت: مدیران هنری در پاسخ به پیشنهادها و درخواست های ما فقط لبخندهای قشنگ می زنند.

- رییس انجمن موسیقی تئاتر با اعلام برپایی دومین کنسرت موسیقی تئاتر از بی توجهی به این شاخه هنری ابراز تاسف کرد و گفت: مدیران هنری در پاسخ به پیشنهادها و درخواست های ما فقط لبخندهای قشنگ می زنند.

سعید ذهنی در گفتگو با ایسنا ادامه داد: دومین کنسرت موسیقی تئاتر را در دو بخش دِم و دوردست برگزار می کنیم و هدف اصلی این کنسرت نیز همچون اولین کنسرت موسیقی تئاتر که چندی پیش برگزار شد، ترویج و ارتقای موسیقیِ تئاتر است.

او ادامه داد: از آنجاکه تئاتر در ایران اجراها و مخاطبان محدودی دارد، موسیقی آثار نمایشی هم کمتر شنیده می شود و فرصت محدودی برای ارائه به مخاطبان را پیدا می کند.

به همین دلیل مارکتینگ موسیقی تئاتر در قیاس با موسیقی فیلم ضعیف تر و نیازمند توجه بیشتر است.

این آهنگساز، خط مشی اصلی انجمن موسیقی تئاتر را آشتی مخاطبان با موسیقی تئاتر خواند و تاکید کرد: موسیقی تئاتر با کنسرت تئاتر متفاوت است.

در موسیقی تئاتر، آهنگ هایی اجرا می شود که ویژه آثار نمایشی ساخته شده ولی در موسیقی تئاتر، عموما یک خواننده موسیقی که معمولا هم موسیقی پاپ است، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید ذهنی: مدیران هنری فقط لبخندهای قشنگ می زنند/ برگزاری دومین کنسرت موسیقی تئاتر

سعید ذهنی: مدیران هنری فقط لبخندهای قشنگ می زنند/ برگزاری دومین کنسرت موسیقی تئاتر