مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 07:402023-11-18اقتصادي

فعالیت 52 دهیاری در بخش مرکزی تفتان


بخشدار مرکزی تفتان سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک 52 دهیاری در مناطق روستایی بخش مرکزی این شهرستان فعالیت داشته و با حمایت های دولت به مردم خدمات ارایه می دهند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان بخشدار مرکزی تفتان سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک 52 دهیاری در مناطق روستایی بخش مرکزی این شهرستان فعالیت داشته و با حمایت های دولت به مردم خدمات ارایه می دهند.

نادر ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا- بیان کرد: دهیاران شهرستان تفتان در حوزه اجرای طرحهای هادی روستایی باید جدی تر عمل کنند، زیرا هدف گذاری مهم دولت در عمران و آبادانی مناطق روستایی و کاهش مهاجرت روستاییان به شهر است.

وی اظهار کرد: ثبت به موقع وقایع حیاتی و حفظ و حراست از منابع طبیعی و اراضی ملی، پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و غیرفنی و مشارکت با بهداشت در حوزه تامین سلامت مردم، همراهی با دستگاههای امنیتی، نظامی و انتظامی سبب گره گشایی از مشکلات و ارتقای شاخص های خدمات رسانی به مردم می شود.

ابراهیمی ادامه داد: در دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به توسعه، عمران و آبادانی مناطق روستایی وجود دارد، بنابراین از دهیاران انتظار می رود پیگیر امورات باشند و ارتباط خود را با بخشداری و دستگاههای اجرایی قوی تر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 52 دهیاری در بخش مرکزی تفتان

فعالیت 52 دهیاری در بخش مرکزی تفتان