مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 21:502023-11-19اقتصادي

پیشرفت 94 درصدی اجرای شبکه فرعی سامانه گرمسیری در ایلام


سرپرست مدیریت آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی ایلام با اشاره به طرح سامانه گرمسیری گفت: این طرح در قسمت اجرای شبکه فرعی 94 درصد و در در بخش وزارت جهاد کشاورزی 75 درصد پیشرفت داشته است.

- اقبال گراوند سرپرست مدیریت آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، شامگاه یکشنبه 28 آبان ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: عملیات اجرایی طرح سامانه گرمسیری در استان ایلام در سطح 17 هزار و 559 هکتار از سال 1395 آغاز و هم اکنون به صورت کامل شبکه آبیاری داخل اراضی احداث شده است.

  وی افزود: با توجه به اینکه خط انتقال آب از استان کردستان به طرف کرمانشاه و سپس وارد ایلام می شود و یک هزار و 470 هکتار از اراضی ذکر شده و آبیاری آن در یکم فرودین ماه 1403 آغاز می شود.

  سرپرست مدیریت آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان یادآور شد: برای مابقی هکتارها نیز با قول مساعدت وزرات نیرو در شهریور ماه 1403 آبیاری آن شروع و به بهره برداری می رسد.

  گراوند اضافه کرد: از طرح سامانه گرمسیری که 17 هزار و 559 هکتار است، 5 هزار هکتار آن مربوط به شهرستان دهلران، 12 هزار شهرستان مهران و مابقی هکتارها نیز مربوط به شهرستان ایلام و چوار می باشد.

وی با اشاره به اینکه این طرح شامل 2 وزرات خانه جهاد کشاورزی و نیرو می باشد، اضافه کرد: در قسمت کار وزرات جهاد کشاورزی 75 درصد پیشرفت ولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 94 درصدی اجرای شبکه فرعی سامانه گرمسیری در ایلام

پیشرفت 94 درصدی اجرای شبکه فرعی سامانه گرمسیری در ایلام