مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 14:402023-10-31دانش

پذیرش 110 دانشجوی پزشکی در دانشگاه آبادان


معاون آموزش، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پذیرش 370 دانشجو در 11 رشته این دانشگاه در سال تحصیلی جدید خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون آموزش، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پذیرش 370 دانشجو در 11 رشته این دانشگاه در سال تحصیلی جدید خبر داد.

دکتر حمیدرضا زاهری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تعداد دانشجویان پذیرفته شده در این دانشگاه از طریق آزمون سراسری، اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید 370 دانشجو در 11 رشته در دانشگاه علوم پزشکی آبادان پذیرفته شده اند.

وی با اشاره به رشته های تحصیلات تکمیلی گفت: در حال حاضر، در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه رشته پرستاری تدریس می شود.

معاون آموزش، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه هدف توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه است، گفت: از بین رشته های دکترای حرفه ای تنها رشته پزشکی عمومی تدریس می شود که امسال برای دو نیم سال تحصیلی مهرماه و بهمن ماه حدود 110 دانشجوی پزشکی پذیرفته شده اند.

وی با بیان اینکه 11 رشته در دانشگاه تدریس می شوند عنوان کرد: در حال حاضر در مجموع یک هزار و 498 دانشجو در رشته های پزشکی، پرستاری، علوم ازمایشگاهی، بهداشت عمومی، اتاق عمل، فناوری اطلاعات سلامت، فوریت های پزشکی، کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی، مهندسی بهداشت محیط،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 110 دانشجوی پزشکی در دانشگاه آبادان

پذیرش 110 دانشجوی پزشکی در دانشگاه آبادان