مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 16:452023-10-28سياسي

نوآوری در آموزش مبتنی بر نیازهای جامعه در مدارس کارآفرین


رییس سومین کنفرانس ملی مدارس کارآفرین با اشاره به ضرورت تبدیل مدارس به عنوان یک سازمان یادگیرنده گفت: برنامه ریزی درسی در راستای تدوین محتوای آموزشی مبتی بر کارآفرینی از مقطع ابتدایی تا دانشگاه از اصول مدارس کارآفرینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد قندهاری، دبیر اجرایی سومین کنفرانس ملی مدارس کارآفرین در جمع خبرنگاران گفت: بر مبنای ضرورت تحقق اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران که زمینه ساز حرکت نظام آموزشی به سوی پرورش انسان خلیفه الله است و بر مبنای سند تحول بنیادین و ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت، ضرورت فراهم نمودن ساز و کار و مقدمات ایجاد نگرش کارآفرینی با تاکید بر 5 رکن اساسی یعنی دانش آموز، معلم، محتوا، اولیا و ارزش های محوری جامعه   سومین کنفرانس ملی مدارس کارآفرین در اصفهان برگزار می شود.

وی افزود: تاسیس مدارس کارآفرین در اصفهان از سال ها قبل شکل گرفته  و سومین کنفرانس ملی مدارس کارآفرین  روز پنجشنبه 11 آبان ماه از ساعت 8:30 صبح در اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان اصفهان برگزار می شود.

قندهاری ادامه داد: صاحبان مقاله، رؤسا و اساتید دانشگاه ها، مدیران کل آموزش و پرورش کشور و صاحبنظران و اندیشمندان در این همایش حضور دارند و 70 مقاله به این کنفرانس رسیده که 50 مقاله مورد پذیرش قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوآوری در آموزش مبتنی بر نیازهای جامعه در مدارس کارآفرین

نوآوری در آموزش مبتنی بر نیازهای جامعه در مدارس کارآفرین