مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 08:152023-10-28اجتماعي

بهره مندی بیش از 11 هزار نفر از فعالیت های حوزه داوطلبان هلال احمر خراسان شمالی


مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از بهره مندی 11 هزار و 664 نفر از فعالیت های حوزه داوطلبان هلال احمر استان طی شش ماه نخست امسال خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از بهره مندی 11 هزار و 664 نفر از فعالیت های حوزه داوطلبان هلال احمر استان طی شش ماه نخست امسال خبر داد.

ابوالفضل محبان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به خدمات عام المنفعه در راستای اهداف جمعیت هلال احمر اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان با هدف توانمندسازی و کمک به بهبود و ارتقا کیفیت زندگی در محلات کم برخوردار، اقدام به برگزاری 20 کاروان سلامت در سراسر استان با ارائه خدماتی از قبیل توزیع دارو، خدمات پزشکی و پرستاری و .

به ارزش بیش از سه میلیارد و 419 میلیون ریال کرد که بیش از چهار هزار نفر از این خدمات بهره مند شدند.

وی همچنین در حیطه مددکاری به ارائه خدمات درمانی به 700 نفر از مددجویان به ارزش ریالی بیش از 16 میلیارد ریال و در حمایت از نیازمندان و تهیه بسته های معیشتی به توزیع تعداد 1075بسته معیشتی و غذای گرم به ارزش ریالی یک میلیارد و 690 میلیون ریال در بین نیازمندان اشاره کرد.

محبان افزود: بر اساس نیازسنجی و شناسایی محلات محروم، در اجرای پروژه های داوطلبی محرومیت زدا و اقدام مشترک با تشکل های مردم نهاد بیش از 12 هزار نفر به ارزش بالغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از 11 هزار نفر از فعالیت های حوزه داوطلبان هلال احمر خراسان شمالی

بهره مندی بیش از 11 هزار نفر از فعالیت های حوزه داوطلبان هلال احمر خراسان شمالی