مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 20:052023-11-02سياسي

80 مصوبه برای توسعه و آبادانی شاهین شهر و میمه


بالغ بر 80 مصوبه برای پیشرفت و آبادانی شهرستان شاهین شهر و میمه به تأیید و تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در جریان شورای اداری مشترک استان و شهرستان شاهین شهر و میمه، گفت: در شهرهای گرگاب، میمه، وزوان، گز و .

پروژه ها را مورد رصد قرار دادیم خوشبختانه با حمایت مسئولان شهرستان اقدامات بسیار خوبی در شهرستان انجام شده است و پروژه های متعدد حوزه بهداشت و درمان، آموزشی، عمرانی و زیرساختی در جریان این سفر افتتاح شد.

وی اظهار کرد: امروز دیداری را با نخبگان و مؤثرین شهرستان داشتیم همچنین با آحاد مردم شهرستان بالغ بر 73 نفر از مردم شاهین شهر و میمه در ملاقات مردمی دیدار و گفتگو کردیم.

استاندار اصفهان عنوان کرد: روز گذشته نیز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با شهرداران، بخشداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان شاهین شهر دیدار و گفتگو کرد.

مرتضوی گفت: در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان نیز رؤسای دستگاه های مختلف استان حضور یافتند و بالغ بر 80 مصوبه برای پیشرفت و آبادانی شهرستان شاهین شهر و میمه به تأیید و تصویب رسید.

وی ادامه داد: 19 مصوبه در حوزه اقتصادی، 35 مصوبه در حوزه زیرساختی و عمرانی و 26 مصوبه نیز در شورای اداری مشترک استان و شهرستان به تأیید رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 مصوبه برای توسعه و آبادانی شاهین شهر و میمه

80 مصوبه برای توسعه و آبادانی شاهین شهر و میمه