مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-01اقتصادي

رشد بالای صدور اسناد کاداستری روستاهای استان یزد


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد با اشاره به رشد بالای صدور اسناد کاداستری اراضی و املاک روستایی، گفت: در سال گذشته مجموعا سه هزار و 400 سند در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر صادر شد که امسال فقط در هفت ماه امسال بیش از سه هزار و 500 جلد صادر شده است.

- ایسنا/یزد مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد با اشاره به رشد بالای صدور اسناد کاداستری اراضی و املاک روستایی، گفت: در سال گذشته مجموعا سه هزار و 400 سند در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر صادر شد که امسال فقط در هفت ماه امسال بیش از سه هزار و 500 جلد صادر شده است.

مهدی اقبال در این خصوص اظهار کرد: بر اساس قانون الحاق صدور سند برای روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر توسط بنیاد مسکن استان یزد و بر اساس تفاهم نامه با اداره ثبت اسناد و املاک در سال گذشته انجام شد.

وی افزود: در سال گذشته یک هزار و 436 جلد سند به عنوان سهمیه برای شهرها و روستاهای مشمول طرح در نظر گرفته شد که در پایان سال، بیش از 3 هزار و 461 جلد سند صادر شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان با بیان اینکه عملکرد یکسال 1401 نسبت به سهمیه اعلامی 233 افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: از این نظر، یزد رتبه اول کشور را کسب کرده است.

اقبال با اشاره به اینکه در هفت ماهه اول سال 1401 مجموعا یکهزار و 336 جلد سند در این بخش صادر شده است ، ادامه داد: امسال با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد بالای صدور اسناد کاداستری روستاهای استان یزد

رشد بالای صدور اسناد کاداستری روستاهای استان یزد