مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-14پزشكي

اختصاص 69 میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان بشرویه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حسن علی زاده فرماندار شهرستان بشرویه در این دیدار به مشکلات اختصاص 6 میلیارد و 900 میلیون تومان برای تکمیل بیمارستان بشرویه شهرستان بشرویه در حوزه بهداشت و درمان از جمله کمبود پزشک و متخصص اشاره کرد و خواستار در .

- معاون دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، در دیدار با فرماندار شهرستان بشرویه از اختصاص 6 میلیارد و 900 میلیون تومان، برای تکمیل هر چه سریع تر بیمارستان جدید بشرویه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حسن علی زاده فرماندار شهرستان بشرویه در این دیدار به مشکلات اختصاص 6 میلیارد و 900 میلیون تومان برای تکمیل بیمارستان بشرویه شهرستان بشرویه در حوزه بهداشت و درمان از جمله کمبود پزشک و متخصص اشاره کرد و خواستار در نظر گرفتن امتیاز محرومیت برای بشرویه شد.

وی ادامه داد: راه دسترسی و آسفالت مسیر در حال انجام است و امید می رود بیمارستان هرچه زودتر تکمیل و 21 قلم از تجهیزات ضروری بیمارستان برای بهره برداری تامین شود.

بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان بشرویه از پروژه های نیمه تمام اولویت دار حوزه بهداشت و درمان در خراسان جنوبی است که با گذشت 11 سال از کلنگ زنی آن اکنون با بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی با توجه دولت سیزدهم در مراحل نهایی تکمیل و بهره برداری قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 69 میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان بشرویه

اختصاص 69 میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان بشرویه