مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-17سياسي

دردنامه شورای عالی خانه هنرمندان و آرزوی صلح برای جهان


شورای عالی خانه هنرمندان ایران با انتشار دردنامه ای، ضمن انتقاد از آشوب ها و جنگ طلبی های برآمده از جهان امروز، با ستایش صلح، برقراری آرامش و امنیت در همه سرزمین ها را آرزو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی خانه هنرمندان ایران، متن این دردنامه بدین شرح است:  به نام صلح                     اینک که بشر پس از گذر از فراز و فرود تجربه سنگین، پرهزینه و عبرت آموز تاریخ و با افتخار و غرور، به دستاوردهای عظیمش همچون علم، آگاهی و عقلانیت می پندارد توانسته است بر مدیریت جهان خویش و تحقق آرزوها و آرمان های انسانی، اخلاقی و متعالی اش تسلط یابد و بر این چیرگی خویش ببالد.

   در روزگاری که آسمان جهانش هنوز از خاطره سیاه ابرهای سنگین دو جنگ ننگین جهانی مکدر و مجروح است، شاهدیم بار دیگر چگونه بشر به جان هستی خویش افتاده و مستانه سودای غریو گوش خراش مرگ غیر را در خیالش و با شهوتی بیش از پیش مزه مزه می کند.

  امروز که بشر بیش از همه تاریخ گذشته خود می تواند به مدد اندیشمندان، نخبگان، علوم پیشرفته نوین و تکنولوژی های حیرت انگیز، جهانی زیباتر، صلح آمیزتر، آرام تر، زندگی بخش تر و سبزتر را به خود و به تنها منزلگاهش هدیه دهد، شاهدیم چگونه راه کج پیشه کرده و از آن همه دستاوردهای متعالی در جهت جنگ افروزی، نابودی و نفاق و نفرت و کینه بهره می جوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردنامه شورای عالی خانه هنرمندان و آرزوی صلح برای جهان

دردنامه شورای عالی خانه هنرمندان و آرزوی صلح برای جهان