مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 17:502023-10-25حوادث

رمزگشایی سرقت 207 راس دام با اشراف اطلاعاتی پلیس نیشابور


فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری 2 متهم به سرقت 207 راس دام در این شهر خبر داد.

- سرهنگ حسین احمدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: در پی گزارش سرقت های سریالی احشام در سطح روستاهای شهرستان نیشابور، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی سرنخ های به جا مانده و با انجام تحقیقات فنی متوجه شدند متهمان با چند دستگاه خودرو سواری و تغییر خودروها در سطح روستاهای سطح شهرستان مرتکب سرقت شده و از محل متواری شدند.

وی  خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد متهمان در دیگر شهرستان های استان خراسان رضوی نیز مرتکب سرقت احشام شدند که در ادامه 2 متهم به سرقت شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در اقدامی ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ احمدی تشریح کرد: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 14 فقره سرقت 207 راس دام به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال در سطح روستاهای شهرستان نیشابور و دیگر شهرستان های استان با همدستی 2 نفر دیگر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور با اشاره به اینکه در این عملیات ها تعداد 8 دستگاه خودروسواری مورد استفاده در سرقت ها توقیف و تلاش برای دستگیری 2 متهم دیگر ادامه دارد، تاکید کرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرقت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی سرقت 207 راس دام با اشراف اطلاعاتی پلیس نیشابور

رمزگشایی سرقت 207 راس دام با اشراف اطلاعاتی پلیس نیشابور