مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:352023-10-30اقتصادي

صادرات 5 هزار میلیارد تومانی محصولات کشاورزی همدان


سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان از صادرات 5 هزار و 500 میلیارد تومانی محصولات کشاورزی استان همدان خبر داد و گفت: 67 قلم محصول کشاورزی با ارزش دلاری 163 میلیون دلار در سال جاری صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مصطفی ترکمان پیش از ظهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 67 قلم کالای کشاورزی به میزان 110 هزار و 201 تن صادر شده است اظهار کرد: ارزش ریالی این میزان صادرات 5 هزار و 500 میلیارد تومان و ارزش دلاری آن 163 میلیون دلار است.

وی به صادرات 38 قلم از 67 محصول کشاورزی از گمرک استان اشاره کرد و گفت: کشورهای چون ایتالیا، عمارت، عراق، افغانستان، ارمنستان و پاکستان شماری از مقاصد صادراتی محصولات کشاورزی استان همدان به شمار می روند.

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان یادآور شد: تعدادی از محصولات صادراتی شامل کشمش، سیب زمینی، فرآورده های لبنی، گشنیز، رازیانه، انواع پوست، نهال و خشکبار از گمرک استان و دیگر گمرکات صادر شده است.

وی در بخش دیگر با اشاره به توزیع بیش از 6 هزار و 244 تن اقلام اساسی در نیمه اول سال جاری اظهار کرد: اقلامی چون گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج و شکر به صورت تنظیم بازاری در استان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 5 هزار میلیارد تومانی محصولات کشاورزی همدان

صادرات 5 هزار میلیارد تومانی محصولات کشاورزی همدان