مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-19سياسي

آشنایی دانش آموزان با اسناد لانه جاسوسی در 13 کتاب درسی


معاون امور استان ها و ستاد همکاری حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش گفت: جهت آشنایی بیشتر دانش آموزان با سفارت آمریکا مطالبی در 13 کتاب درسی تحت 22 عنوان جمع آوری و در اختیارشان قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین حسین درودی روز گذشته در حاشیه بازدید از نمایشگاه روایت پیشرفت که به همت مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در باغ موزه دفاع مقدس قم برپا بود، گفت: غرفه آموزش و پرورش در دو حوزه معاونت پژوهشی، کتب درسی و نوسازی فعالیت می کند.

معاون امور استان ها و ستاد همکاری حوزه های علمیه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در بخش معاونت پژوهشی وکتب درسی طبق فرمایش مقام معظم رهبری مطالبی پیرامون اسرار لانه جاسوسی آمریکا در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

وی ضمن اشاره به محتوای این اطلاعات افزود: طبق مطالب جمع آوری از اسناد خودشان، دانش آموزان می توانند در تمامی جریانات دشمنی ایران و آمریکا، عدم سازش ایران و آمریکا و دشمنی واغتشاشات ایجاد شده توسط آمریکا در ایران را متوجه شوندقرار بگیرند.

درودی ادامه داد: در دولت حجت الاسلام والمسلمین رییسی جهت آشنایی بیشتر دانش آموزان با سفارت آمریکا مطالبی در 13 کتاب درسی تحت 22 عنوان جمع آوری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی دانش آموزان با اسناد لانه جاسوسی در 13 کتاب درسی

آشنایی دانش آموزان با اسناد لانه جاسوسی در 13 کتاب درسی