مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-09اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی ساخت خانه های 300 متری ویلایی در شهرک پرنیان قم


مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: از ابتدای آبان ماه عملیات ساخت خانه های یک طبقه حیاط دار برای متقاضیان تخصیص شده در فاز اول شهرک پرنیان شروع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، حسین زنجیرانی فراهانی اظهار کرد: شهرک جدید التاسیس پرنیان در 21 کیلومتر پردیسان، محدوده روستای قلعه چم قرار دارد که ساخت بیش از 40 هزار واحد مسکونی در بلند مدت سیاست گذاری شده و توسعه همه جانبه آن در دستور کار استان است.

وی افزود: در این شهرک عملیات ساخت واحدها از ابتدای آبان ماه آغاز شده است که پیش بینی می شود ظرف مدت دو سال ساخت خانه های این شهرک در فاز اول به پایان برسد.

زنجیرانی توضیح داد: فاز اول این شهرک 170 هکتار است که 1135 واحد مسکونی نهضت ملی و یک هزار قطعه زمین جوانی جمعیت در این فاز احداث و یا واگذار می شود.

وی بیان کرد: در شهرک پرنیان، ساخت خانه های یک طبقه حیاط دار 300 مترمربعی در طرح نهضت ملی و 200 مترمربعی برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پیش بینی شده است.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان قم واحدهای یک طبقه حیاط دار 300 مترمربعی با حداکثر 100 متر زیربنا احداث می شود.

زنجیرانی اظهار کرد: متقاضیان فاز اول پرنیان، آن دسته از افرادی هستند که داخل پروفایل ثبت نامی آن ها تخصیص پروژه پرنیان درج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی ساخت خانه های 300 متری ویلایی در شهرک پرنیان قم

آغاز عملیات اجرایی ساخت خانه های 300 متری ویلایی در شهرک پرنیان قم