مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-01اقتصادي

کمک جهاددانشگاهی به توسعه گردشگری در چهارمحال و بختیاری


رییس جهاددانشگاهی از توسعه گردشگری، کمک به تکمیل زنجیره صنایع تبدیلی برای جلوگیری از خام فروشی بادام؛ گیاهان دارویی و ایجاد مزرعه پرورش تولید بچه ماهی مقاوم قزل آلای رنگین کمان به عنوان ظرفیت های این نهاد در جهت توسعه چهارمحال و بختیاری نام برد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس جهاددانشگاهی از توسعه گردشگری، کمک به تکمیل زنجیره صنایع تبدیلی برای جلوگیری از خام فروشی بادام؛ گیاهان دارویی و ایجاد مزرعه پرورش تولید بچه ماهی مقاوم قزل آلای رنگین کمان به عنوان ظرفیت های این نهاد در جهت توسعه چهارمحال و بختیاری نام برد.

حسن مسلمی نایینی 10 آبان ماه در دیدار با غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جهاددانشگاهی یک شبکه گسترده در کل کشور با بیش از 100 واحد بزرگ و کوچک است گفت: استان چهارمحال وبختیاری در حوزه های مختلف در وضعیت خوبی قرار دارد.

رییس جهاددانشگاهی با بیان اینکه پرورش ماهیان سردابی در استان چهارمحال و بختیاری به دلیل وجود رودهای دائمی و وفور منابع آبی رونق قابل توجهی دارد و این استان یکی از مهم ترین قطب های تولید ماهیان سردابی در سطح کشور است گفت: با توجه به ظرفیت و در اختیار داشتن دانش فنی در حوزه ماهیان ازجمله تولید واکسن و کاهش تلفات بچه ماهی، این دانش فنی و تجربه مفید به ویژه در تولید بچه ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک جهاددانشگاهی به توسعه گردشگری در چهارمحال و بختیاری

کمک جهاددانشگاهی به توسعه گردشگری در چهارمحال و بختیاری