مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-17ورزشي

عرصه ورزش بهترین فرصت برای تبلیغ آموزه های دینی و معارف اسلامی است


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه عرصه ورزش بهترین فرصت برای تبلیغ آموزه های دینی و معارف اسلامی است، گفت: توجه به مسائل ورزشی برای طلاب ضروری است.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه عرصه ورزش بهترین فرصت برای تبلیغ آموزه های دینی و معارف اسلامی است، گفت: توجه به مسائل ورزشی برای طلاب ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب گرامیداشت یاد و خاطره شهید آرمان علی وردی و 58 شهید طلبه لرستان بیان کرد: توجه به مسائل ورزشی برای طلاب ضروری است.

وی ادامه داد: عرصه ورزش علاوه بر ایجاد نشاط و سلامتی بهترین فرصت برای ارتباط با نسل جوان و جذب آنان، انتقال و تبلیغ مفاهیم ناب و آموزه های دینی و معارف اسلامی است.

شاهرخی با اشاره به دیدار اخیر با رهبر معظم انقلاب اسلامی، ارتباط با مردم و جهاد تبیین و روشنگری را از منویات مهم رهبر معظم انقلاب در این دیدار عنوان کرد و افزود: بهترین فرصت برای عملی کردن پیام رهبر معظم انقلاب ارتباط با جوانان و ورزشکاران است که ضمن آمادگی جسمانی و روحی می تواند این موضوع را قوت ببخشد.

امام جمعه خرم آباد همچنین علاوه بر توصیه به طلاب و ورزشکاران طلاب، به ورزش همراه با فتوت و جوانمردی و مسابقه همراه با رفاقت تأکید کرد و گفت: فتوت و جوانمردی، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرصه ورزش بهترین فرصت برای تبلیغ آموزه های دینی و معارف اسلامی است

عرصه ورزش بهترین فرصت برای تبلیغ آموزه های دینی و معارف اسلامی است