مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-08سياسي

مدیرکل بهزیستی گیلان تحت پیگرد قضایی قرار گرفت


مدیر کل بهزیستی گیلان تحت پیگرد قضایی قرار گرفته است.

- رییس کل دادگستری گیلان از صدور قرار نظارت قضایی مدیر کل بهزیستی این استان به لحاظ کوتاهی و عدم نظارت بر کمپ ها در حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی اظهار کرد: مدیرکل بهزیستی گیلان به لحاظ کوتاهی در انجام وظیفه و عدم نظارت بر کمپ ها و توجه اتهام قرار تأمین کیفری و قرار نظارت قضایی صادر و مراتب به سازمان بهزیستی اعلام گردید.

  حجت الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه طبق دستورالعمل های مربوطه مرجع صدور مجوز و نظارت بر کمپ ها برعهده بهزیستی استان است، گفت: از لحظه وقوع حادثه، بررسی دقیق توسط همکاران دادسرای مرکز استان انجام شد و مشخص شد بهزیستی وظایف نظارتی و اداری خود را در این خصوص انجام نداده که منجر به وقوع این فاجعه شده است.

  وی تصریح کرد: در همین راستا مدیر کل بهزیستی و کارکنان مرتبط تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند و تحقیق توسط همکاران قضایی آغاز و با توجه به اتهامات منتسبه ضمن تفهیم اتهام وصدور قرار تامین کیفری، برای نامبرده قرار نظارت قضایی صادر و نامبرده به قرار نظارت قضایی اعتراض که پرونده به شعبه شعبه 107 کیفری 2 رشت ارجاع و اعتراض نامبرده رسیدگی و قرار نظارت قضایی تأیید گردید و مراتب به سازمان بهزیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بهزیستی گیلان تحت پیگرد قضایی قرار گرفت

مدیرکل بهزیستی گیلان تحت پیگرد قضایی قرار گرفت