مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-18حوادث

یک فوتی و 5 مصدوم در پی تصادف دو خودروی سواری بزرگراه سبزوار - نیشابور


رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: براثر تصادف دو خودروی سواری با یکدیگر 5 نفر مصدوم و یک تن نیز جان خود را از دست داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: براثر تصادف دو خودروی سواری با یکدیگر 5 نفر مصدوم و یک تن نیز جان خود را از دست داد.

سید حمید حسینی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: صبح امروز پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور از حادثه برخورد دو خودروی پژو 405 در بزرگراه سبزوار - نیشابور، بلافاصله آمبولانس پایگاه راسخی به عنوان کد تریاژ به صحنه حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت های پزشکی پایگاه راسخی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه 6 نفر ارزیابی می شود که متأسفانه یک نفر از آنها به دلیل شدت جراحات وارده، قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.

مدیر حوادث دانشگاه ادامه داد: هر 5 مصدوم این حادثه خدمات درمانی پیش بیمارستانی را دریافت نموده اند و مصدومین این حادثه توسط آمبولانس های راسخی، حسن آباد و فدیشه برای ادامه روند درمان به بیمارستان حکیم منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در پایان از تلاش های تیم های عملیاتی و ارتباطی اورژانس تقدیر و تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فوتی و 5 مصدوم در پی تصادف دو خودروی سواری بزرگراه سبزوار - نیشابور

یک فوتی و 5 مصدوم در پی تصادف دو خودروی سواری بزرگراه سبزوار - نیشابور