مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-06اجتماعي

اجرای 29 کاروان سلامت و 23 طرح داوطلبی توسط هلال احمر یزد


معاون داوطلبان هلال احمر استان یزد از اجرای 29 کاروان سلامت و 23 طرح داوطلبی به همت داوطلبان نوع دوست یزدی در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون داوطلبان هلال احمر استان یزد از اجرای 29 کاروان سلامت و 23 طرح داوطلبی به همت داوطلبان نوع دوست یزدی در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

احمد لجه در این رابطه اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال 29 کاروان سلامت در سطح استان بویژه در مناطق و محلات کمتربرخوردار و روستایی به اجرا درامد که طی آنها به بیش از سه هزار و 500 نفر خدمات ارائه شد.

وی با اشاره به جزییات خدمت رسانی کاروان های سلامت در سال جاری، افزود: علاوه بر ارائه خدمات رایگان سلامت محور این کاروان ها در حوزه های درمانی و دارویی به بیماران نیازمند از سوی پزشکان عمومی و متخصص و پیراپزشکان، با مشارکت خیرین و حامیان، تهیه و توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی و پوشاک با کمک داوطلبین جمعیت هلال احمر جهت افراد و خانوارهای کمتر برخوردار انجام شد.

لجه از بهره مندی سه هزار و 538 نفر از خدمات این کاروان ها در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و ارزش خدمات داوطلبانه ارائه شده را چهار میلیارد و 112 میلیون ریال اعلام کرد.

معاون داوطلبان هلال احمر استان گفت : 23 طرح داوطلبی محرومیت زدایی مشترک با داوطلبان و تشکل های مردم نهاد در استان اجرا شد که هفت هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 29 کاروان سلامت و 23 طرح داوطلبی توسط هلال احمر یزد

اجرای 29 کاروان سلامت و 23 طرح داوطلبی توسط هلال احمر یزد