مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-02اقتصادي

پرداخت بیش از 100 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان در « دهلران »


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دهلران گفت: در 6 ماهه گذشته 89 فقره تسهیلات اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال به مددجویان پرداخت شده است.

- عبدالرضا باسره رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دهلران، ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: کمیته امداد خدمات متنوعی را برای جامعه هدف خود تعریف کرده است، در 6 ماه اول سال جاری در موارد مختلفی علاوه بر مستمری ماهیانه که در اختیار خانواده ها قرار می گیرد در موارد دیگر نیز نیازمندی های خانواده ها را احصا کرده و در حد توان با استفاده از ظرفیت خیرین و منابع دولتی در جهت رفع نیازهای آنها اقدام می کنیم.

وی افزود: یکی از موضوعات مهمی که خانواده های تحت حمایت با آن در گیر هستند هزینه های درمانی است.

با توجه به این مددجویان تحت پوشش بیمه سلامت هستند تاکنون بیش از 6 میلیارد و 570 میلیون ریال در راستای تامین بخشی از نیازهای درمانی در قالب فرانشیز نسخ درمانی و همچنین حمایت از بیماران صعب العلاج و بستر نشین در6 ماه گذشته پرداخت شده است.

  باسره ادامه داد: از برنامه های حمایتی کمیته امداد، حمایت از مادران باردار و شیرده، بیمه زنان سرپرست خانوار و بیمه طرح های اشتغال است که تا کنون بالغ بر  5 میلیارد و 630 میلیون ریال هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 100 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان در « دهلران »

پرداخت بیش از 100 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان در « دهلران »