مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-15بين الملل

افسر صهیونیست در تهدید مدیر بهداشت غزه: مواظب خودت باش!


وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که یک افسر صهیونیست دقایقی قبل از یورش نیروهای اشغالگر به مجتمع پزشکی الشفا با مدیر بهداشت نوار غزه تماس گرفت.

- وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که یک افسر صهیونیست دقایقی قبل از یورش نیروهای اشغالگر به مجتمع پزشکی الشفا با مدیر بهداشت نوار غزه تماس گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، در این تماس منیر البرش، مدیر بهداشت نوار غزه، سعی کرد جزییات بخش های بیمارستان و اینکه هر وجب آن پر از بیماران و غیرنظامیان آواره است را برای تماس گیرنده توضیح دهد.

وی هشدار داد که حمله ارتش اشغالگر باعث ایجاد رعب و وحشت در بین بیمارانی می شود که به دلیل محاصره مراقبت های پزشکی مناسبی دریافت نمی کنند.

رییس بهداشت غزه به افسر صهیونیست اطلاع داد که در صورت حمله نیروهای اشغالگر، با گودال بزرگی در محوطه بیمارستان روبرو خواهند شد که برای دفن 80 پیکر افرادی که در اثر بمباران بیمارستان به شهادت رسیده اند یا کودکان و بیمارانی که به دلیل محاصره جان باخته اند، ایجاد شده است.

حدود 100 جسد دیگر هنوز منتظر نوبت دفن هستند.

پس از دقایقی مشاجره و تلاش برای متقاعد کردن تماس گیرنده صهیونیست مبنی بر اینکه بیمارستان یک موسسه پزشکی است که نباید مورد هجوم قرار گیرد، افسر از رییس بهداشت در مورد محل حضورش در داخل بیمارستان سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افسر صهیونیست در تهدید مدیر بهداشت غزه: مواظب خودت باش!

افسر صهیونیست در تهدید مدیر بهداشت غزه: مواظب خودت باش!