مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 17:252023-11-03حوادث

همه چیز درباره آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود


از دست دادن بیش از 30 نفر از هموطنانمان در آتش سوزی محیب کمپ ترک اعتیاد در منطقه کلیدبر کومله شهرستان لنگرود سرالات مختلفی را در اذهان عومی درباره جزییات این حادثه ایجاد کرده است.

-   در پی این رخداد تأسف بار و دردناک در کوتاهترین زمان نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه اعزام و افرادی که هنوز حیات در آن ها جریان داشت را به مراکز درمانی رساندند.

حضور مسؤولان ارشد استان در محل حادثه پیرو افزایش شمار حادثه دیدگان و لزوم ارایه مراقبت های ویژه درمانی به افراد درگیر در این حادثه، ستاد مدیریت بحران استان در لنگرود تشکیل و هدایت این حادثه به صورت میدانی با حضور استاندار گیلان، رییس کل دادگستری گیلان، مدیران و مسؤولان عالی استان دنبال شد.

پس از اعزام مصدومان حادثه آتش سوزی لنگرود به مراکز درمانی، فوراً کمیته ویژه پاسخ به بحران در دانشگاه علوم پزشکی گیلان تشکیل و علاوه بر راه اندازی 20 تخت ویژه، تیم های تخصصی و فوق تخصصی در مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت، آماده ارایه خدمت به مصدومان حادثه به جهت کاهش تلفات شد.

    در همان ساعت اولیه علاوه بر مسؤولان محلی، دستگاه قضایی نیز وارد میدان شد و به دستور اژه ای عاملان این رخداد مورد پیگرد قانونی و توسط دادگستری استان بازداشت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود

همه چیز درباره آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود