مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-06بين الملل

گردان های القدس تصاویری از موشک های شلیک شده به اراضی اشغالی منتشر کرد+ فیلم


گردان های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین ویدیویی را از راکت ها و موشک های شلیک شده خود به اراضی اشغالی منتشر کرد.

- گردان های القدس تصاویری از موشک های شلیک شده به اراضی اشغالی منتشر کرد+ فیلم گردان های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین ویدیویی را از راکت ها و موشک های شلیک شده خود به اراضی اشغالی منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه جنگ گردان های القدس در این ویدیو صحنه هایی از حملات خود به شهرها و شهرک های اشغالی و همچنین مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را ثبت کرده است.

در این ویدیو همچنین تصاویری از موشک ها و راکت های گردان های القدس و آماده سازی آنها برای پرتاب به سرزمین های اشغالی ثبت شده است.

طبق این گزارش، روی این موشک ها عبارت های ساخت فلسطین و حدیث ألا إنّ القوه الرمیُ (بدانید که نیرو و قدرت، تیراندازی است) از پیامبر اسلام (ص) در توصیه به آموزش تیراندازی نوشته شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین در جریان عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و شکست خورده، برای جبران این شکست مفتضحانه درحال هدف قرار دادن غیرنظامیان بی گناه در نوار غزه است و با بستن منابع آب و برق روی آنها و بستن تمامی گذرگاه ها منجر به شکل گیری یک فاجعه در این باریکه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردان های القدس تصاویری از موشک های شلیک شده به اراضی اشغالی منتشر کرد+ فیلم

گردان های القدس تصاویری از موشک های شلیک شده به اراضی اشغالی منتشر کرد+ فیلم