مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-16اقتصادي

تولید 500 کیلو ژل رویال در استان قم


رییس جهاد کشاورزی استان قم با بیان اینکه تنوع اقلیمی و زراعی بسیار خوبی در کشور و استان قم وجود دارد، گفت: در استان قم 360 زنبورستان وجود دارد که 378 تن عسل و 500 کیلو گرم ژل رویال تولید می کنند.

- ایسنا/قم رییس جهاد کشاورزی استان قم با بیان اینکه تنوع اقلیمی و زراعی بسیار خوبی در کشور و استان قم وجود دارد، گفت: در استان قم 360 زنبورستان وجود دارد که 378 تن عسل و 500 کیلو گرم ژل رویال تولید می کنند.

محمدرضا حاجی رضا، رییس جهاد کشاورزی استان قم در اولین گردهمایی ملی ژل رویال ایرانی که امروز پنجشنبه 25 آبان ماه با حضور مسئولین، فعالان و کارشناسان حوزه زنبور داری در سالن آمفی تئاتر شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد، عنوان کرد: کشور ما تنوع اقلیمی و شرایط بسیار خوبی برای زراعت، باغبانی و تولیدات مختلف در حوزه کشاورزی دارد و این تولیدات هر ساله تاثیر قابل توجهی در رشد اقتصادی کشور می گذارد.

وی افزود: یکی از تولیدات مهم در این زمینه، مبحث زنبورداری است، این صنعت می تواند یک صنعت پیشران و مولد باشد، بیش از 90 میلیون عرصه مرتع، بیش از 20 میلیون هکتار جنگل و 18 میلیون عرصه های باغی و زراعی و همچنین تنوع بسیار بالایی در حوزه ی گیاهان دارویی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 500 کیلو ژل رویال در استان قم

تولید 500 کیلو ژل رویال در استان قم