مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 08:452023-11-21فرهنگي

آشنایی نسل جوان با سیره شهدا وظیفه نویسندگان و اصحاب قلم است


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه گفت: آشنایی نسل جوان با سیره شهدا وظیفه نویسندگان و اصحاب قلم است و نوعی جهاد تبیین قلمداد می شود.

- ایسنا/مرکزی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه گفت: آشنایی نسل جوان با سیره شهدا وظیفه نویسندگان و اصحاب قلم است و نوعی جهاد تبیین قلمداد می شود.

اصغر مظفری شامگاه دوشنبه 29 آبان ماه در آیین رونمایی از کتاب جاودانگی، داستان زندگی شهید منصور محمدیان، اثر شیرین حق پرست که همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی انجام شد، با اشاره به اینکه رونمایی و هدایت دو وجه برگزاری این آیین است، اظهار کرد: قرآن به عنوان کلام وحی کتاب هدایت است و این کتاب که زندگینامه یک شهید والامقام است برگرفته از کلام وحی بوده و نقش هدایت گری برای جامعه بشری دارد.

وی افزود: این کتاب برگرفته از نگاه شناختی و مشاهدات نویسنده در خصوص این شهید است و فرآیندی که در نوشتن آن طی شده معرفی سیره و شخصیت یک مجاهد در راه خداست.

مظفری در ادامه با بیان اینکه کتاب وسیله انتقال دانش بشری و اندیشه و خرد انسان برای نسل های آینده به صورت مکتوب است، افزود: کتاب یک رسانه گروهی است که مطالب دیگران را ضبط کرده و انتقال دهنده مطالب و محتواهاست و نقش موثری در ارتقای دانش و آگاهی جامعه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی نسل جوان با سیره شهدا وظیفه نویسندگان و اصحاب قلم است

آشنایی نسل جوان با سیره شهدا وظیفه نویسندگان و اصحاب قلم است