مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 14:452023-10-28ورزشي

مدال آوری 4 ورزشکار کرمانشاه در بازیهای پاراآسیایی هانگژو


مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه از درخشش ورزشکاران کرمانشاهی در بازیهای پاراآسیایی خبر داد و گفت: هر چهار نماینده کرمانشاه در این رقابت ها صاحب مدال شدند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه از درخشش ورزشکاران کرمانشاهی در بازیهای پاراآسیایی خبر داد و گفت: هر چهار نماینده کرمانشاه در این رقابت ها صاحب مدال شدند.

منوچهر حاتمی امروز(ششم آبان) در مراسم تجلیل از مدال آوران کرمانشاه در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، با اشاره به حضور چهار ورزشکار و دو مربی کرمانشاهی در بازیهای پاراآسیایی هانگژو، اظهارکرد: یاسین خسروی، هرمز صیدی، مسعود امامی و شهلا بهروزی راد چهار ورزشکار کرمانشاهی حاضر در این مسابقات بودند که همگی برای کشورمان افتخارآفرینی کردند.

وی افزود: در این رقابت ها یاسین خسروی در رشته پرتاب وزنه ضمن رکورد شکنی به مدال طلا و هرمز صیدی هم در رشته پرتاب نیزه به مدال نقره دست پیدا کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان به کسب مدال نقره شهلا بهروزی راد در رشته پاراکانو قایقرانی هم اشاره ای داشت و گفت: در رشته والیبال نشسته نیز مسعود امامی به همراه دیگر ملی پوشان کشورمان مدال طلای بازی های پاراآسیایی را به گردن آویخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال آوری 4 ورزشکار کرمانشاه در بازیهای پاراآسیایی هانگژو

مدال آوری 4 ورزشکار کرمانشاه در بازیهای پاراآسیایی هانگژو