مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-04ورزشي

مکوندی: خیلی مصمم به وزنه برداری برگشته ام/با فدراسیون سابق مشکل داشتم


ملی پوش سابق وزنه برداری ایران می گوید بعد از این که انوشیروانی رییس فدراسیون شد، تصمیم گرفت به ایران برگردد و در کشور خودش تمرین کند.

- ایسنا/خوزستان ملی پوش سابق وزنه برداری ایران می گوید بعد از این که انوشیروانی رییس فدراسیون شد، تصمیم گرفت به ایران برگردد و در کشور خودش تمرین کند.

هفته نخست لیگ برتر وزنه برداری ایران در رشت برگزار شد که علی مکوندی ملی پوش سابق ایران در این رقابت ها موفق شد در دسته 89 کیلوگرم برای تیم مناطق نفت خیز جنوب با رکورد 162 یکضرب 203 دوضرب و مجموع 365 کیلوگرم در رده اول قرار بگیرد.

علی مکوندی در گفت و گو با ایسنا، درباره سطح رقابت های در دسته 89 کیلوگرم، اظهارکرد: در این دسته وزنه های خوبی زده شد، وزنه هایی که در سطح آسیا و جهان شانس مدال هستند.

دسته 89 کیلوگرم المپیکی است و آقای جوادی هم در این دسته حضور دارند، هرچند برای هفته نخست رکورد او در بازی های آسیایی هانگژو به ثبت رسید.

در مجموع رقابت خوبی را در این دسته شاهد بودیم.

میزبانی رشت هم خوب بود و جا دارد به مسئولان برگزاری مسابقات هم خسته نباشید بگویم.

این شانس را برای خودم قائلم که مجددا به اردوی تیم ملی راه پیدا کنم وی در ادامه درباره این که چقدر این شانس را برای خودتان قائل هستید که نظر سرمربی تیم ملی را برای بازگشت به اردوی تیم ملی جلب کنید؟ عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکوندی: خیلی مصمم به وزنه برداری برگشته ام/با فدراسیون سابق مشکل داشتم

مکوندی: خیلی مصمم به وزنه برداری برگشته ام/با فدراسیون سابق مشکل داشتم