مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-06سياسي

«توییت 40 کلمه ای برای سخنرانی 80 دقیقه ای سیدحسن نصرالله»


محسن فاطمی نژاد در یادداشتی با عنوان «توییت 40 کلمه ای برای سخنرانی 80 دقیقه ای سیدحسن نصرالله» بیان کرد: برخی توقع داشتند، دبیرکل حزب الله روی صفحه تلویزیون ظاهر شود و بدون اینکه بخواهد طول و تفضیل اضافی بدهد مثلاً بگوید همین الآن برایتان به صورت زنده .

- محسن فاطمی نژاد در یادداشتی با عنوان توییت 40 کلمه ای برای سخنرانی 80 دقیقه ای سیدحسن نصرالله بیان کرد: برخی توقع داشتند، دبیرکل حزب الله روی صفحه تلویزیون ظاهر شود و بدون اینکه بخواهد طول و تفضیل اضافی بدهد مثلاً بگوید همین الآن برایتان به صورت زنده یک حمله موشکی سنگین را به سمت تلاویو پخش خواهیم کرد.

همین قدر فانتزی و البته جذاب! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن یادداشت فاطمی نژاد به شرح زیر است: همچنان که از سه چهار روز منتهی به سخنرانی سیدحسن نصرالله، تحلیل گران بسیاری در عین چشم انتظاری، سعی می کردند حول تیزرهای چند ثانیه ای مقاومت در استقبال از این سخنرانی، پیش بینی هایشان را ارائه دهند، طبیعی بود که سخنرانی 80 دقیقه ای دبیرکل حزب الله لبنان، حداقل برای یک هفته آتی، محل تحلیل و تفسیر مفسران باشد.

در میان تحلیل هایی جدی، عمیق و مهمی که بیشتر سایت های تحلیلی و اندیشکده های مطالعاتی از این سخنرانی داشتند، سطحی از تفسیر روبنایی و در واقع نوعی واکنش در فضای مجازی به راه افتاد که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«توییت 40 کلمه ای برای سخنرانی 80 دقیقه ای سیدحسن نصرالله»

«توییت 40 کلمه ای برای سخنرانی 80 دقیقه ای سیدحسن نصرالله»