مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 07:552023-11-08اجتماعي

خروج سامانه بارشی از آسمان مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه امروز به تدریج این سامانه از استان خارج می شود، گفت: مجددا از بعدازظهر جمعه با شکل گیری جریانات شمالی سامانه بارشی دیگری وارد استان می شود.

- احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران امروز درباره وضعیت هوای استان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: با شکل گیری جریانات شمالی و عبور موج ناپایدار شاهد ابرناکی آسمان همراه با رگبار و رعدوبرق، وزش باد و کاهش دما در استان بودیم.

وی افزود: بارش های رگباری مهمان آسمان مازندران شد؛ به طوری که بیشترین بارش از امیرآباد با 48.

5، نوشهر 41، ایزدشهر 40، دشت ناز 34، رامسر 31، کیاسر 29، پل سفید و شیاده بندپی  19، گلوگاه 17، کلاردشت و ساری 15 و آلاشت 14 میلی متر گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به آب گرفتگی معابر و جاری شدن روان آب در استان، اضافه کرد: امروز به تدریج این سامانه از استان خارج می شود.

اسدی با بیان اینکه روز پنج شنبه جو پایداری در آسمان مازندران حاکم است که همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود، تصریح کرد: مجددا از بعدازظهر جمعه با شکل گیری جریانات شمالی سامانه بارشی دیگری وارد استان می شود و شاهد بارندگی در استان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج سامانه بارشی از آسمان مازندران

خروج سامانه بارشی از آسمان مازندران