مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-21سياسي

اجلاسیه مدیران و معاونان حوزه های علمیه خواهران کشور در کرمان برگزار شد


صبح امروز 30 آبان ماه همزمان با چهارمین سالگرد قمری شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اجلاسیه مدیران و معاونان مدیریت های استانی حوزه های علمیه خواهران کشور در کرمان برگزار شد.

- همزمان با چهارمین سالگرد قمری شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی؛ اجلاسیه مدیران و معاونان حوزه های علمیه خواهران کشور در کرمان برگزار شد ایسنا/کرمان صبح امروز 30 آبان ماه همزمان با چهارمین سالگرد قمری شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اجلاسیه مدیران و معاونان مدیریت های استانی حوزه های علمیه خواهران کشور در کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این گردهمایی گفت: حاج قاسم در دو محور شهرت جهانی و محبوبیت بیشتر از سایر ابعاد شخصیتش جلوه کرد.

وی با یادآوری واکنش سردار دلها به نام گذاری یکی از خیابان های شهر کرمان به نامش، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی به شدت از مشهور شدن تنفر داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان فهم بالا و درک عمیق حاج قاسم را از جمله علل محبوبیت سردار برشمرد و افزود: سردار دلها همواره به دنبال جلب رضایت خداوند بود.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی در اوج اقتداری که داشت اما نسبت به افرادی که مورد ظلم واقع می شدند متلاطم می شد و به هم می ریخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاسیه مدیران و معاونان حوزه های علمیه خواهران کشور در کرمان برگزار شد

اجلاسیه مدیران و معاونان حوزه های علمیه خواهران کشور در کرمان برگزار شد