مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-15سياسي

جشنواره «ابوذر» فرصتی برای دیده شدن آثار خبرنگاران است


رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: جشنواره ابوذر فرصتی برای دیده شدن آثار خبرنگاران و قدردانی از تلاش و نگاه خاص اهالی رسانه است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: جشنواره ابوذر فرصتی برای دیده شدن آثار خبرنگاران و قدردانی از تلاش و نگاه خاص اهالی رسانه است.

مهدی شاد با حضور در ایسنا اظهار کرد: در بخش رسانه مفتخر هستیم که برای آرمان این کشور تلاش می کنیم، شغل خبرنگاری شغلی سخت و با حواشی بسیار بوده که لازمه آن عشق، محبت، آرمان و اثربخشی در جامعه است.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در خصوص جشنواره رسانه ای ابوذر بیان کرد: این جشنواره، فرصتی برای دیده شدن نگاه تمام خبرنگاران است، لذا دیدگاه های خبرنگاران به عنوان الیت جامعه، بازتاب نگاه آن جامعه است و در تاریخ کشور ما این سطح از تضارب نگاه بی بدیل بوده است، لذا امروزه دیدگاه های مختلف تریبون دارند و این امر باعث به وجود آمدن تنوع نگاه ها در سطح جامعه می شود.

راسان رضوی ادامه داد: سال گذشته در چنین روزهایی مشاهده می کردیم که نخست وزیر بلژیک به خاطر فوت یک دختر ایرانی در مجلس موهای خود را قیچی می کند و فریاد آزادی سر می دهد، اما امروزه همین فرد در برابر کشتار 4000 زن فلسطینی سکوت کرده است و چیزی نمی گوید، در همان بلژیک شما آزاد هستید که در خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «ابوذر» فرصتی برای دیده شدن آثار خبرنگاران است

جشنواره «ابوذر» فرصتی برای دیده شدن آثار خبرنگاران است